Bazaar Ramadhan Subang Jaya Shah Alam

Seperti kebiasaan, menjelang je bulan puasa pasti ramai yang berkunjung ke Bazaar Ramadhan untuk mencari juadah berbuka puasa. Ada yang datang sendiri, ada bersama teman wanita atau teman lelaki dan ada juga yang datang bersama satu keluarga, kadang-kadang tu sampai 9-10 ahli keluarga datang bersama. Hah, sampai ramai begitu! Yang sudah pastinya, bazaar ramadhan dimana-mana pun tidak akan kecewakan anda. Mesti melilau punya lah mata nak pilih juadah yang mana satu pilihan hati anda. Macam-macam ada, sup gearbox, kuih, air sirap dan pelbagai lagi. Ada pernah tu nampak siap jual popcorn lagi di bazaar! Tetapi jangan membazir pula, tak baik tau membazir di bulan puasa ni! Dengan ini MyCribBooking nak kongsi satu list bazaar ramadhan yang anda boleh ketemui di kawasan Shah Alam dan Subang Jaya. Let's check it out yo!

 

sign

 

 

Shah Alam

  • Seksyen 2
  • Seksyen 7 (tpm)
  • Seksyen 13 (stadium Shah Alam)
  • Seksyen 17 (tpm)
  • Seksyen 18 (tpm)
  • Seksyen 20 (berhampiran Tpm)
  • Seksyen 25
  • Sek. U2 Ttdi Jaya (tps)
  • Seksyen U3 (subang Perdana)
  • Seksyen 6 (tlk Rest. Daud)
  • Seksyen 7 (jln Platinum Ad 7/ad) Rest Ali Corner
  • Seksyen 7 (jalan Kristal As7/as)
  • Seksyen 8 (dekat Surau Blok 17-18)
  • Seksyen 16 (hdpn Dewan Org Ramai)
  • Seksyen 18 (jln 18/34 – Klinik Ahmad Shah)
  • Seksyen 19 (tpm)
  • Seksyen 24 (tpk Usahawan Mikro)
  • Seksyen 27 (tapak Pasar Malam)
  • Seksyen 28 (berhampiran Kfc)
  • Seksyen 31 ( Jln Anggerik Aranda B 31/b Depan Pondok Polis Kota Kemuning)
  • Seksyen U5 (jln Utarid U5/10) Tpm
  • Seksyen U8 (jalan C U8/c Bkt Jelutong Hdpn My Mydin)
  • Seksyen U10 (tapak Penjaja Sementara)
  • Subang 2 (tapak Pasar Malam)
  • Seksyen U13 (setia Alam – Cimb Bank)
  • Seksyen U20 (bbsb Fasa 1) (bukit Rahman Putra)
  • Seksyen U20 (bbsb Fasa 2) (pej Luncai Emas)
  • Seksyen U20 (bbsb Fasa 3) (econsave)

 

 

Subang Jaya

  • Ss18, Subang Jaya (jalan Ss18/6)
  • Usj 7, Subang Jaya (jalan Usj 7/3c – Hadapan Gerai Majlis Usj 7)
  • Usj 4, Subang Jaya (jalan Usj 4/5)
  • Usj 1 Pangsapuri Angsana (tapak Pasar Malam)
  • Pinggiran Usj (jalan Pinggiran Usj 1/1)
  • Taman Batu Tiga (hadapan Gerai Majlis Tmn Batu 3)
  • Putra Heights (berhadapan Flat Sri Mutiara)


Wah, sehari satu bazaar ler macam ni!
Selain bazaar ramadhan, di kedua kawasan ini juga boleh didapati perlbagai aneka homestay ;

 

Homestay di Shah Alam

Homestay di Subang Jaya


Sumber: melvister.com & azuanzahdi.com


Comment